Site de informare care militează pentru apărarea drepturilor legitime ale proprietarilor. Susținem informarea corectă a proprietarilor din condominii!

Termeni și condiții

DESPRE PROIECT:  asociatii360.ro a fost conceput din dorința de a evidenția poziția de extremă vulnerabilitate în care se află proprietarul, gravele problemele de funcționalitate ale Legii 196/2018, dar și de felul în care această lege este înțeleasă și aplicată de persoanele implicate în activitatea asociațiilor de  proprietari.

URMĂREȘTE-NE:

CONTACT: florian.munteanu@asociatii360.ro

Primăria Municipiului Galați a îngroșat rândul restanțierilor la Asociația de Proprietari Nr. 511. Susținem informarea corectă a proprietarilor din condominii!
22 septembrie 2024

Primăria Municipiului Galați a îngroșat rândul restanțierilor la Asociația de Proprietari Nr. 511

     Primăria Municipiului Galați în calitate de proprietar al unui imobil deținut într-un condominiu, a fost dată în judecată de Asociația de Proprietari Nr. 511 pentru recuperarea sumelor cu titlu de restanță pe o perioadă de 3 ani, respectiv aferente intervalului de timp iulie 2019 - septembrie 2022 în ceea ce privește debitul principal și pentru penalitățile de întârziere calculate pentru perioada septembrie 2019 - octombrie 2022.

     Apartamentul în cauză, aflat în proprietatea Primăriei Municipiului Galați, a fost locuit de o persoană ce încheiase cu administrația publică locală un contract de închiriere încă din anul 1987 și care la un moment dat a încetat să-și mai achite obligațiile contractuale ce-i reveneau cu privire la cheltuielile de întreținere datorate asociației. Din cauza acestui fapt chiriașul a fost dat afară din locuință la data de 11.03.2020, dar și după această dată, deși notificată de asociația de proprietari în privința achitării debitului restant, Primăria Municipiului Galați a continuat și după evacuarea chiriașului din apartament să nu efectueze plățile reprezentând cotele de întreținere ce-i reveneau.

     Astfel, singura posibilitate de recuperare a sumelor restante de către asociația de proprietari de la administrația publică locală a rămas acționarea acesteia în instanță, fapt care s-a și întâmplat, Judecătoria Galați pronunțând în luna decembrie a anului 2023 o hotărâre care a rămas definitivă și prin care a obligat Primăria Municipiului Galați ca din totalul debitului restant în valoare de 9171,08 lei să achite suma de 4859,56 lei cu titlu de cheltuieli de întreținere calculate pentru perioada iulie 2019 – septembrie 2022 și suma de 4311,52 lei cu titlu de penalități de întârziere aferente perioadei septembrie 2019 – octombrie 2022, iar chiriașul a fost obligat la achitarea sumei de 2384,96 lei, reprezentând cheltuieli de întreținere calculate pentru perioada iulie 2019 – martie 2020 și a sumei de 2348,64 lei cu titlu de penalități de întârziere aferente perioadei septembrie 2019 – februarie 2020.

 

Florian Munteanu, site manager

Alte Articole