Site de informare care militează pentru apărarea drepturilor legitime ale proprietarilor. Susținem informarea corectă a proprietarilor din condominii!

Termeni și condiții

DESPRE PROIECT:  asociatii360.ro a fost conceput din dorința de a evidenția poziția de extremă vulnerabilitate în care se află proprietarul, gravele problemele de funcționalitate ale Legii 196/2018, dar și de felul în care această lege este înțeleasă și aplicată de persoanele implicate în activitatea asociațiilor de  proprietari.

URMĂREȘTE-NE:

CONTACT: florian.munteanu@asociatii360.ro

Datele asociațiilor de proprietari actualizate de Primăria Buzău cu depășirea prevederilor Legii 196/2018. Susținem informarea corectă a proprietarilor!
22 ianuarie 2023

Primăria Buzău actualizează după propriile reguli datele asociațiilor de proprietari

     Biroul de Îndrumare și Control Asociații de Proprietari din cadrul Primăriei Buzău a transmis vineri, 20.01.2022, un mail către administratorii, cenzorii și președinții asociațiilor de proprietari din Municipiul Buzău, având ca subiect ,,Solicitare documente - actualizare date asoc. de prop.”
   ,,Pentru actualizarea datelor privind asociațiile de proprietari unde activați ca și administrator sau cenzor, împreună cu membrii conducerii asociațiilor de proprietari, vă solicităm să ne transmiteți următoarele documente care vor fi depuse cu o adresă de înaintare (pt. fiecare asociație de proprietari în parte) până la data de 20.02.2023 ... Dacă activați și în cadrul altor asociații de proprietari ... aveți obligația să ne comunicați aceste date printr-o informare scrisă și asumată de membrii conducerii asociației de proprietari.”
     În conformitate cu art. 62 din Legea 196/2018, ,, ... președintele asociației de proprietari este obligat să transmită, în termen de 30 de zile de la data modificării, compartimentelor prevăzute la art. 10 datele de contact actualizate privind președintele, membrii comitetului executiv, membrii comisiei de cenzori sau, după caz, cenzorul și administratorul.”


     Multe dintre documentele și informațiile solicitate de funcționarii publici din cadrul Biroului de Îndrumare și Control Asociații de Proprietari pentru a actualiza datele asociațiilor de proprietari, exced cu mult prevederile art.62, printre ele aflându-se:

   - copie după Hotărârea Judecătorească definitivă în care au fost modificate/actualizate actele constitutive ale asociației de proprietari conform Legii nr. 196/2018;
   - informare scrisă privind blocurile componente din cadrul asociației de proprietari, regimul de înălțime pentru fiecare bloc, anul construcției, precum și numărul total de apartamente pentru fiecare bloc în parte;
   - informare scrisă privind completarea ,,Cererilor de Adeziune la asociația de proprietari / Act Adițional la Acordul de Asociere";
   - copie după C.I.F.-ul asociației;
   - copie IBAN asociație;
   - copie după anunțul convocator de la ultima adunare generală + tabelele convocatoare + borderoul de la poștă aferent scrisorilor recomandate, cu conținut declarat și confirmare de primire transmise pentru cei care nu au semnat în tabelele convocatoare + procesul – verbal de la convocată/reconvocată (în funcție de prezență) + tabelul nominal cu semnăturile proprietarilor prezenți la ședință (conform prevederilor art. 47, 48 și 49 din Legea nr. 196/2018);
   - programul de încasări al asociației.

În opinia funcționarilor publici din Biroul de Îndrumare și Control Asociații de Proprietari din cadrul Primăriei Buzău:

  • Administratorul are obligația întocmirii registrului de corespondență al asociației de proprietari.
  • Reprezentanții legali ai asociației de proprietari sunt: președintele, administratorul, cenzorul și comitetul executiv.

 

Florian Munteanu, site manager

Alte Articole